عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 10 تير 1393
بازدید : 746
نویسنده : حسن عادل

 دانلود نرم افزار مدیریت فایل ها در اندروید

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در اندروید خود فایل ها را به سبک ویندوز مدیریت کنید .آیا دوست دارید که نمای Windows Explorer سیستم عامل های شرکت مایکروسافت را در دستگاه آندرویدیتان تجربه کنید؟ با ما در معرفی نسخه آزمایشی فایل منیجر Computer همراه باشید.
پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر
در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نمای مدیریت فایل های سیستم عامل آندرویدی را همانند سیستم عامل های محبوب ویندوز XP و یا ویندوز ۷ تغییر دهیم ، این فایل منیجر دارای قابلیت Open With برای تمامی فایل ها است ؛ بدین صورت که همانند این آپشن در سیستم عامل ویندوز ، می توانید فایل های مورد نظرتان را با اپلیکیشن هایی دلخواه اجرا کنید. این فایل منیجر جالب ، با قابلیت پشتیبانی از تب ها به شما این امکان را می دهد که بتوانید چندین فولدر را به صورت همزمان مدیریت کرده و اعمال کپی ، انتقال ، حذف و… را بر روی آنان انجام دهید. علاوه بر این ها ، Computer دارای یک تسک منیجر حرفه ای است که به شما امکان مدیریت اپلیکیشن های در حال اجرا را می دهد که در صورت نیاز می توانید پروسس های در حال اجرا را مدیریت کنید. این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای نمایش انواع تصاویر با فرمت های PNG ، JPG ، BMP ، GIF – نمایش انواع ویدیوها با فرمت های MP4 ، MKV ، WMV و فرمت های رایج صوتی است. امیدواریم لذت ببرید.

 

Rating: 3.8/5 (349 votes cast)



:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار برای اندروید , نرم افزار اندروید , مدیریت فایل ها و پوشه ها , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار اندروید , نرم افزار مدیریت پوشه ها , نرم افزار کاربردی , نرم افزار ,
تاریخ : سه شنبه 10 تير 1393
بازدید : 813
نویسنده : حسن عادل

دانلود بازی اتوموبیل رانی در ترافیک برای اندروید

با مسابقات ترافیکی برای اندروید خودتان موفقید؟این بازی ماشین سواری فوق العاده محبوب را برای اندروید دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی محبوب از آندروید مارکت در خدمت شما کاربران و دوست داران سیستم عامل آندروید هستیم. بازی فوق العاده جذاب و دوست داشتنی Traffic Racer با طول عمر کمی که دارد ، امتیاز ۴٫۷ از ۵ را در مارکت به خود اختصاص داده است ؛ دلیل محبوبیت این بازی چیست؟ با ما در معرفی نقاط کلیدی این بازی همراه باشید.
پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر
Traffic Racer یک بازی مسابقه ای جدید در یک مسیر بی پایان است ، خودروی خود را در طول مسیر بزگراه پر از اتومبیل های در حالت حرکت هدایت کنید و با کسب امتیازهای بالا ، پول نقد خود را افزایش دهید. در اوایل بازی ، خودروهایی ساده در اختیارتان قرار می گیرد ؛ در صورتی که یک استراتژی مناسب را در نظر گرفته باشید ، خیلی سریع می توانید خودروی خود را ارتقا داده و آن را سفارشی سازی کنید. تلاش کنید تا به راننده سریع ترین خودروهای این رقابت ها تبدیل شوید ! از ویژگی های اساسی این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :
رانندگی بی پایان ، گرافیک ۳ بعدی خیره کننده ، رانندگی اتومبیل هایی نزدیک به واقعیت ، تعداد ۲۱ خودروی روز دنیا ، امکان رانندگی در ۴ مسیر مختلف : حومه شهر، صحرا، جاده پوشیده از برف و شب ، ۴ حالت مختلف از بازی : بی پایان، دو طرفه، بازی بر حسب زمان و رانندگی آزاد ، سفارشی سازی اساسی رنگ خودرو و همچنین لاستیک ها ، امکان انجام بازی به صورت آنلاین و به اشتراک گذاری جوایز

 

Rating: 4.1/5 (21 votes cast)



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , بازی اندروید , ماشین , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: بازی اندروید , گیم اندروید , بازی ماشینی , بازی race , بازی ریسینگ ,
تاریخ : سه شنبه 10 تير 1393
بازدید : 782
نویسنده : حسن عادل

 دانلود بازی کشاورزی جدید

یا دانلود بازی های ساده و سرگرم کننده چه طورید؟بازی کشاورزی را تجربه کنید.اگر از گیمرهای بازی های رایانه ای باشید ، حتما با سری بازی های Simulator یا همان شبیه سازی آشنایی دارید. بازی معروف و دوست داشتنی Farming Simulator که تا چندی پیش تنها بر روی رایانه های شخصی و سیستم عامل ویندوز قابل اجرا بود ، این بار برای سیستم عامل آندروید و متناسب با انواع اسمارت فون ها و تبلت ها منتشر شده است.
پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر
کشاوری خود را در گوشی همراه و یا تبلت آندرویدی خود با Farming Simulator 14 آغاز کنید ! مزرعه ی خود را مدیریت و تحت نظارت خود قرار دهید و به اهداف و روش های آبادسازی آن پی برده و آن را توسعه دهید ؛ همانطور که از عنوان این بازی پیداست ، با یک شبیه ساز بسیار طبیعی در زمینه مزرعه داری رو به رو هستیم ، این بازی مجموعه ای از ابزار مورد نیاز و مهم را در گسترش مزرعه از قبیل Case IH, Deutz-Fahr, Lamborghini, Kuhn, Amazone و Krone در اختیار شما قرار می دهد. گیم پلی ۳ بعدی این بازی با نماهایی بسیار طبیعی ، شما را به طور ساده و جذاب با محیط کشاوری آشنا می نماید و مهارت های شما را در این زمینه محک می زند. با بهره گیری از ارتباط های بلوتوث و وای فای ، می توانید رقابت های خود را در فضایی رایگان با دوستان خود به اجرا دراورید ، با بهره گیری از ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد به گسترش زمین کشاوری خود بپردازید و با تولید ذرت ، آرد و… آنان را در بازار به فروش برسانید و با کسب درآمد روز افزون ، مزرعه را گسترش دهید. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

Rating: 3.8/5 (3066 votes cast)

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , بازی اندروید , شبیه سازی , ماشین , ,
:: برچسب‌ها: بازی اندروید , گیم اندروید , بازی مزرعه داری , بازی شبیه سازی مزرعه ,
تاریخ : سه شنبه 10 تير 1393
بازدید : 678
نویسنده : حسن عادل

 دانلود نرم افزار فایل های فشرده و زیپ برای اندروید

ایا تا به حال با مسئله ی مدیریت و یا استخراج محتوای فایل های فشرده مثل zip , rar در دستگاه های اندروید مواجه بوده اید و نیاز به دانلودمرافزار جانبی دارید؟ آیا از پیدا کردن ابزاری مناسب جهت اینکار ناموفق بوده اید؟ دلسرد نباشید ! ۷Zipper با امکاناتی فوق العاده قدرتمند در زمینه مدیریت حرفه ای انواع فرمت های فشرده ، قادر است امکان پشتیبانی و مدیریت اینگونه فایل ها را در دستگاه های آندرویدی شما فراهم کند !
پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر
ممکن است پس از مطالعه عنوان این مطلب ، تصور کنید که تنها با یک استخراج کننده فرمت های ۷z طرف هستید ، اگر اینگونه است باید بگوئیم سخت در اشتباهید ! ۷Zipper در واقع نام یکی از قدرتمندترین فایل منیجرهای سیستم عامل آندروید است که امکانات مدیریتی انواع فرمت های آرشیو را نیز در خود جای داده است ؛ مهم ترین امکانات نرم افزار ۷Zipper عبارت است از : قابلیت کپی فایل ها ، انتقال فایل ها ، امکان حذف فایل های مختلف ، اجرای فایل ها با اپلیکیشن های مورد نظر ، مدیریت حرفه ای انواع فرمت های فشرده از قبیل ZIP, ALZ, EGG, TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2, GZ, BZ2, RAR, JAR, 7ZIP, LZH ، نمایش میزان فضای اشغال شده در حافظه دستگاه و مموری کارت ، بک آپ گیری از اپلیکیشن ها ، امکان فشرده سازی فایل ها ، نمایش عکس ها ، نمایش فایل های فلش ، تسک منیجر ، نمایش اطلاعاتی نظیر پردازنده ، رم و …

 

Rating: 3.8/5 (151 votes cast)



:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار برای اندروید , نرم افزار اندروید , کاربردی , مدیریت فایل ها و پوشه ها , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار اندروید , برنامه اندروید , برنامه آنزیپ , برنامه باز کردن فایل های زیپ و رار ,
تاریخ : دو شنبه 9 تير 1393
بازدید : 939
نویسنده : حسن عادل

بازی Asphalt 8: Airborne v1.4.0i آندروید همراه دیتا – جدیدترین نسخه و درخواستی کاربران – تست شده و آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) – برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی

بله، بالاخره کمپانی خوش نام و مشهور گیم لافت پس از انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف از جدیدترین بازی خود از سری بازی های اتومبیلرانی نسخه ی هشتم بازی خارق العاده ی آسفالت (Asphalt 8: Airborne) را برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر کرد تا باز هم قدرت بازی سازی خود را به همه نشان دهد و اثبات کند در زمینه ی ساخت بازی های موبایل قدرتمندترین و بی رقیب است! همانگونه که مستحضرید بازی های آسفالت از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی به شمار می رود که این محبوبیت را می توان به گرافیک خیره کننده ی ان و گیم پلی خاصش نسبت داد!

هم اکنون در هشتمین قسمت از سری بازی های آسفالت باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم پلی ای باور نکردنی هستیم که نظر هر کاربر دوستدار بازی های موبایل را به سمت خود جلب خواهد کرد. در ورژن هشت از بازی آسفالت با ماشین ها، مسابقات، شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد.

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , بازی اندروید , HD , ماشین , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: بازی اندروید , بازی , اندروید , گیم , گیم اندروید , بازی مسابقه ای , ماشینی , بازی HD , بازی گرافیکی ,
تاریخ : یک شنبه 8 تير 1393
بازدید : 652
نویسنده : حسن عادل

امتیاز در گوگل پلی : 4.4 از 5 – قیمت در گوگل پلی : 2 دلار

اگر شما از مشکل کمبود فضای مموری داخلی گوشی اندرویدی خود برای نصب برنامه ها و بازی های مختلف رنج می برید از نرم افزار AppMgr Pro III (App 2 SD) که در این پست از سایت Apktops به معرفی جدیدترین نسخه از آن می پردازیم استفاده نمایید . در این نسخه از نرم افزار ویژگی های جدید و جالبی همچون قابلیت انتخاب تم و پوسته دلخواه و ساپورت گوشی های جدیدتر به نرم افزار اشاره شده است .

ویژگی ها :

** تهیه لیست از برنامه های قابل انتقال به کارت حافظه و همچنین برنامه های غیر قابل انتقال
** انتقال یک یا تمام برنامه ها به کارت حافظه
** انتقال برنامه ها از کارت حافظه به حافظه گوشی
** نمایش فضای اشغال شده توسط برنامه ها ، فضای کل و فضای خالی حافظه گوشی و کارت حافظه
** پیغام هشدار در هنگام نصب برنامه ها با قابلیت انتقال به کارت حافظه
** مشاهده برنامه در مارکت ، مشاهده جزئیات ، حذف و یا اجرای برنامه با لمس طولانی بر روی آیکون
** پنهان کردن برنامه هایی که کاربر تمایل به انتقال آنها به کارت حافظه ندارد
** پاک کردن فضای Cache با یک اشاره

برای دانلود آخرین نسخه از این نرم افزار به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .



:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار برای اندروید , بازی و نرم افزار optimus net dual p698 , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار اندروید , برنامه اندروید , لوکی پچر اندروید ,
تاریخ : یک شنبه 8 تير 1393
بازدید : 755
نویسنده : حسن عادل



بازی جنگ قبیله ها Clash of Clans که در این پست از سایت Apktops به معرفی جدیدترین نسخه آن می پردازیم را می توان یکی از بهترین بازی های آنلاین سال در سبک استراتژی و آنلاین دانست . در محبوبیت این بازی همین بس که توانسته در گوگل پلی رتبه 4.8 از 5 را به دست آورد . در این بازی شما باید با ابزارهای که در اختیار شما قرار می گیرد ک دهکده ای خاص و منحصر به فرد بسازید و آن را رونق بخشیده و در جنگ های مختلف که با دهکده های دیگر صورت می گیرد پیروز باشید البته ساخت و بنای دهکده آن چنان که فکر می کنید ساده و پیش و پا افتاده نیست چرا که در این بین باید با مشکلاتی همچون کمبود ابزارها،حمله دشمنان مختلف در حین ساخت دهکده و … دست و پنجه نرم کنید .

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی استراتژی اندروید , بازی اندروید , گیم اندروید , بازی جنگی ,
تاریخ : یک شنبه 8 تير 1393
بازدید : 746
نویسنده : حسن عادل

آرامش در دنیای موجودات کوچک در حال از بین رفتن است . دشمن ها برگشته اند و دوستانی را نیز با خود همرا کرده اند . سوسک ها به کمک نیاز دارند تا به جنگ بروند پس در ماجرایی جدید همراهشان شوید . ورژن جدید این بازی دارای ۱۴۴ مرحله جدید , گرافیکی جذاب و داستانی متفاوت می باشد ! این ورژن برای کریسمس منتشر شده است . برای دانلود بازی و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی فکری اندروید ,
تاریخ : یک شنبه 8 تير 1393
بازدید : 667
نویسنده : حسن عادل

در این بازی بسته ای عجیب به دست شما می رسد که باز کردن آن با موجودی عجیب و با نمک رو به رو می شوید که از شما درخواستی دارد و آن هم آبنبات است. Cut the Rope یکی از پرطرفدار ترین بازی های آندروید و آیفون به شمار می آید. شما باید در این بازی با بریدن طناب ها به طور صحیح، آب نبات را به این موجود با نمک برسانید و البته ستاره های در مسیر آب نبات را نیز کسب کنید و البته باید مواظب عنکبوت های بدجنس دزد آب نبات نیز باشید. اکنون نسخه جدید این بازی زیبا را که در آن مراحلی تازه اضافه شده برای شما عزیزان آماده کرده ایم. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی اندروید ,
تاریخ : جمعه 31 خرداد 1392
بازدید : 1296
نویسنده : حسن عادل

اگر از ظاهر دستگاه اندرویدی خودتان خسته شده اید صبر را رها کنید و این نرم افزار را دانلود کنید و چهره جدیدی به گوشیتان بدهید و از داشتن اندروید با تم ویندوز لذت ببرید و این نسخه از هر نظر متفاوتی نسبت به نسخه های قبل داشته و پیشرفت کرده است،این لانچر میتواند صفحه اسکرین و قفل صفحه دستگاه شما را هم عوض کند.                                              



:: موضوعات مرتبط: تم موبایل و کامپیوتر , اندروید , نرم افزار برای اندروید , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار , برنامه اندروید , لانچر اندروید , ویندوز اندروید , نرم افزار اندروید , تم اندروید , ,

تعداد صفحات : 17


سلام به وبلاگ من خوش امدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد و نظر بدید.

عمل کرد وبلاگ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تاپ دانلود و آدرس topdownloads.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com